Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Mat

Av lifeonmars - 24 november 2012 20:24

Igår bjöd jag in familjen på kladdkaka efter middagen så det var roligt att alla kom hit och hälsa på. Senare kom även Sara och fikade lite och det var ju kul att få surra vidare med henne också. :)

   Idag har jag inte gjort så mycket mest suttit framför tv och dator. Blev bjuden på middag hos mamma och pappa också och det var ju som vanligt gott! ;) Innan jag gick bort till mamma och pappa så gick jag upp på affären en sväng för mormor skulle ha lite därifrån. Efter det så tog jag promenad bortöver och det var verkligen härligt att få komma ut och röra sig även fast vädret kanske inte var det bästa. :)

   Gick hem efter middagen och gick då in en sväng till Theres och surrade lite. Hon skulle ändå gå ut med Gina så då följde hon mig en bit på vägen när jag gick hem. Gick in till mormor och lämnade en slev som hon skulle låna av mamma och där var ju Lars-Göran, Birgitta och kusin så då fick man tjusas lite med henne också. :)

   Nu har jag nyss ätit det sista som var kvar av kladdkakan sen igår och sitter och kollar på "Så mycket bättre". :)


Ha de fint! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeonmars - 24 december 2015 22:14

Jag sitter och ser film på tv 4 när det blir reklam för nyheter. Innan nyheterna så läser Bengt Magnusson som är julvärd upp en dikt av Stig Dagerman som är så aktuell även fast den är från 1953. Här kommer den:   Flykten valde oss   Fågeln v...

Av lifeonmars - 9 november 2014 12:47

Har ingen aning om något. Vet varken vad jag känner eller vad jag vill.   Det blev en hektisk lördag. Var hem till mamma och pappa på förmiddagen för pappa skulle hjälpa mig med att göra ett paket av en bok jag ska skicka iväg. Där hemma höll mam...

Av lifeonmars - 7 november 2014 20:33

Ja, det här med att jag skulle blogga varje dag det sket sig ju direkt haha! Fast jag skrev ju också att det inte skulle vara något krav med bloggningen utan ett hjälpmedel för mig själv. Jag har inte riktigt haft tid att skriva något sedan sist och ...

Av lifeonmars - 25 oktober 2014 11:53

Jag tänkte försöka ta upp det här med bloggningen igen. Det spelar ingen roll om det blir som en tråkig dagbok. Jag tror att skrivningen kan hjälpa mig att bli bättre på att prata med folk, både att jag minns vad som hänt och att jag sedan får formul...

Av lifeonmars - 3 november 2013 22:23

Oh shit, var nästan (inte riktigt) ett år sedan sist jag skrev nu. Kände bara att jag behövde få skriva av mig lite, jag fick just liksom en liten (stor?) dipp i humöret. Känns som att det går upp och ner hela tiden nu och varje gång det går ner så h...

Ovido - Quiz & Flashcards