Alla inlägg under november 2010

Av lifeonmars - 25 november 2010 23:21

Nu var det längesen.. och jag känner mig just nu ensammare än på länge. Tror även jag tappat en kompis då hon inte verkar vilja umgås, och det är vekligen ett hårt slag i magen då jag inte har så många vänner.


Men nu kan jag ju prata om nåt roligare. Sedan förra gången så har jag ju varit till Rom med kören och det var helt fantastiskt! Det bästa var när vi spontan sjöng på olika platser bl a vid spanska trappan och fontana de trevi. Folk stannade verkligen till för att lyssna och ville även höra mer. Jättekul! :D Det fanns så otroligt mycket att se där så man skulle nog behöva åka dit några gånger till för att verkligen se allt! :)


Imorgon ska jag iväg med jobbet för att bowla och äta. Ser fram emot det men är samtidigt nervös efterom, som jag skrivit i andra inlägg, inte är så bra på att prata med folk. Men blir nog kul iallafall. :) kan ju ge en uppdateringnär jag kommer hem om jag nu kommer ihåg, är ju inte så bra på att uppdatera i bloggen. :p hehe 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards