Alla inlägg under november 2011

Av lifeonmars - 30 november 2011 14:08

Nu var det länge sedan... Har nyss fått reda på att jag inte kommer få något fortsatt jobb efter 1,5 år. Det känns bajs samtidigt som det är en lättad då jag aldrig riktitg har trivts där. Flyttade ju hemifrån nu i höstas och därför känns det verkligen bajs att jag inte får fortsatt jobb, men men är väl bara till att hitta något annat kanske inte det allra lättaste men man måste väl vara positiv eller? :)


Har just nu semester och det är verkligen jättehärligt att slippa tänka på jobbet, och jag får väl försöka passa på att söka något nytt när jag ändå är ledig. Men känner jag mig själv har jag svårt att tro att det blir nå mycke jobbsökande.


B och jag tänkte iallafall träffas i stan idag, kanske shoppa lite och äta. Kl 20 slutade M så vi tänkte hälsa på henne då, det ska bli kul då hon har flyttat till hus och jag inte varit och hälsat på ännu. S kanske följer med men hon har ju så himla svårt att bestämma sig så vi får se hur det blir för hennes del.


Jaja, nu har jag väl inte så mycket mer att skriva.

Vi hörs :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards