Alla inlägg under juni 2010

Av lifeonmars - 15 juni 2010 17:30

Har egentligen inte så mycket att skriva om men är väl onödigt att bloggen står tom. :p


Efter att ha jobbat lite mer än 2 veckor nu så känns det iallafall som att det går lättare. Jag trivs ändå inte med arbetsuppgifterna, det kommer jag nog aldrig att göra, men  känns iallafall som sagt att det går lite lättare.


Känner mig även lite ensam men jag är så konstig också för egentligen gör det mig inget att jag är ensam men som sagt ibland känner jag mig ensam. Men när jag är bland folk så känner jag mig typ överflödig och har inte direkt nåt att säga till nån så då drar jag mig helst undan och är för mig själv. Så vet inte riktigt hur jag ska jämna upp det där. Har ju alltid haft problem med att prata med folk så det är väl egentligen där som problemet ligger.

MÅSTE alltså lära mig att vara mer social och börja prata med folk.


(Jävla tråkig blogg alltså!!)


Ciao



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards