Alla inlägg under maj 2010

Av lifeonmars - 31 maj 2010 14:03

Ja, har inte riktigt gått som jag tänkt på saker och ting idag. Kan ju berätta om en sak...


Hade med mig böcker som jag skulle lämna tillbaka på biblioteket. Så efter jobbet åker jag in mot Ånge och svänger in mot busshållsplatsen där det finns parkeringsplatser. Hade sett att en plats var ledig så jag ställer mig där men ser sen att det är en handikapp plats, så jag åker till parkerinsplatserna som är brevid busshållsplatsen. Jag såg att det var förhyrda platser men jag tänkte att på mindre än fem minuter så kan det ju inte komma någon, så jag valde en som var ledig. Men tji  fick jag, när jag kommer tillbaka till bilen så sätter jag mig och ska starta bilen. Då knackar en man på fönstret till passagerarsidan så jag öppnande dörren (finns inget handtag på utsidan av passagerar sidan eftersom det bröts av när det var som kallast) och då säger han inte arg men lite irriterat:


- Det här är min parkeringsplats som jag hyr!

Och jag kommer inte på nåt bättre att säga en:

-Förlåt, men skulle bara in på biblioteket en sväng.


Förstår att han var irriterad eftersom det var hans plats, tycker nästan att det var lite konstigt att han inte var arg. Men var iallafall typiskt att det fanns flera platser lediga och jag tog just den som han nu skulle ha. Så det kan gå! :)


Så till mannen med parkeringsplatsen:

Förlåt, lovar att det inte ska hända igen! :)



Av lifeonmars - 30 maj 2010 09:51

Jag kommer nog endast använda denna blogg när det verkligen är något som jag behöver skriva av mig! Som nu...


Vissa verkar leva på, och tro att det är ok, att trycka ner folk och det gör mig så ARG! Det värsta är att Hon jag syftar på verkar även tro att hon är så jävla perfekt och tro att allt hon gör är rätt. Men då ska jag med glädje berätta att du är INTE perfekt, inte mer än alla andra iallafall!


Det är så jävla skönt att Hon endast är en som jag går samma kurs med och inte är en av mina vänner. För du ska veta att jag vill inte vara din vän.


Jag är så glad att jag har dom vänner jag har, dom är inte många men dom accepterar mig för den jag är.

Och det är endast en som jag verkligen kan prata med och som förstår mig, jag är så jävla glad att jag har dig och det är så jävla synd att du ska flytta så vi kommer så långt ifrån varandra. Men vi ska nog träffas ändå. :)


Hare gött


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards