Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Gårdagen

Av lifeonmars - 23 november 2012 10:39

Blev inget bloggande för mig igår, flög liksom ur huvudet på mig igår. Jag gjorde inget särskilt heller. Hjälpte mormor med lite tvätt på förmiddagen, hon skulle ju använda den där jävla mangeln också. Vi började med två lakan och det gick ju bra. Men sen skulle en tunn duk manglas och då blir det nå fel så duken fastnade, haha skitkul! :) Nä, men det gick bra mamma och pappa hade kommit in till mormor när dom kom från stan så pappa hade fått lös duken. :)

   Mamma bjöd på middag så tog en promenad dit, det var inte riktigt klart när jag kom men så efter en liten stund så kom Lars-Göran och Birgitta med lillkusin. Så då fick man tjusas lite med henne också. :)

   Efter maten så hade jag bestämt med Sara att jag skulle komma in till henne och umgås lite. Och det var ju trevligt att få prata lite med henne, var så längesen sist vi umgicks nu. :)

   Idag vet jag inte alls vad det blir. Får se vad dagen har att erbjuda! ;)


Ha de fint! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeonmars - 24 december 2015 22:14

Jag sitter och ser film på tv 4 när det blir reklam för nyheter. Innan nyheterna så läser Bengt Magnusson som är julvärd upp en dikt av Stig Dagerman som är så aktuell även fast den är från 1953. Här kommer den:   Flykten valde oss   Fågeln v...

Av lifeonmars - 9 november 2014 12:47

Har ingen aning om något. Vet varken vad jag känner eller vad jag vill.   Det blev en hektisk lördag. Var hem till mamma och pappa på förmiddagen för pappa skulle hjälpa mig med att göra ett paket av en bok jag ska skicka iväg. Där hemma höll mam...

Av lifeonmars - 7 november 2014 20:33

Ja, det här med att jag skulle blogga varje dag det sket sig ju direkt haha! Fast jag skrev ju också att det inte skulle vara något krav med bloggningen utan ett hjälpmedel för mig själv. Jag har inte riktigt haft tid att skriva något sedan sist och ...

Av lifeonmars - 25 oktober 2014 11:53

Jag tänkte försöka ta upp det här med bloggningen igen. Det spelar ingen roll om det blir som en tråkig dagbok. Jag tror att skrivningen kan hjälpa mig att bli bättre på att prata med folk, både att jag minns vad som hänt och att jag sedan får formul...

Av lifeonmars - 3 november 2013 22:23

Oh shit, var nästan (inte riktigt) ett år sedan sist jag skrev nu. Kände bara att jag behövde få skriva av mig lite, jag fick just liksom en liten (stor?) dipp i humöret. Känns som att det går upp och ner hela tiden nu och varje gång det går ner så h...

Ovido - Quiz & Flashcards