Alla inlägg under september 2012

Av lifeonmars - 27 september 2012 15:24

Imorse var jag upp till Ånge eftersom af kallat mig till möte, var nog hemma till efter 11 nångång. Jag åt lunch och sedan blev det packning för hela slanten. Känns hur konstgt som helst att det är idag jag ska åka men det ska bli riktigt skoj iallafall. :) Jag skulle pröva kameran som jag har fått lånat av mamma och pappa nu till resan och då gick den ju såklart inte igång, jag pröva att byta batterier och allt men den har nog gjort sitt den kameran. Ringde brorsan och frågade om jag fick låna hans istället och det skulle gå bra så blir iallafall inte utan på resan. :)

   Nu sitter jag hos mamma och pappa för jag skulle få middag här. Sedan blir det hem och kolla över packningen så jag inte glömt något också ska jag göra iordning fika till bussresan. Tänkte hinna med att duscha innan jag ska åka också, brorsan har iallafall lovat att skjutsa mig till bussen ikväll. :)

  Jag kommer inte hem förrän måndagkväll nångång, jag vet inte hur sent det blir och om jag orkar göra ett inlägg då annars kommer det ett inlägg på tisdag istället. Jag hade kunnat tidsinställa inlägg i helgen men jag kom på det försent så jag hann tyvärr inte. Men som sagt senast tisdag kommer nästa inlägg. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 26 september 2012 21:44

Jag är så himla trött nu, det känns som jag sprungit hit och dit och upp och ner idag. Ville fixa med alla räkningar och så innan jag åker iväg imorron också har jag tvättat upp alla kläder. Var och handlade också så jag kan göra lite fika till bussresan. Sara kom på besök också så då fick man lite paus från allt springande men sen var det dags för att göra mat och sedan blev det ett besök hos mamma och pappa. Jag har inte hunnit börjat packa något än så det blir nog vad jag kommer hålla på med imorron. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 25 september 2012 22:44

Idag var jag till stan med af på en ungdomsmässa. Tyckte inte att jag fick ut något speciellt av det om jag ska vara ärlig. Det var först en introduktion och sedan var det några föreläsare. Efter det fick vi gå runt bland dom olika skolorna, utbildningar, försvarsmakten, unionen m fl som stog utsällda med bord. Det var inte alls många så gick väldigt snabbt att gå runt allt. Det blev väldigt lång väntan tills bussen gick, jag var nog klar mellan 12-12.30 och bussen gick inte förrän 14. Inte så kul men var väl inte så mycket att göra åt det. :)

   När jag kom hem åt jag och sedan iväg och hjälpa till på barnkören och efter det var det ju övning med Torpskören. Känner mig ganska trött nu så ska bli himla skönt att få lägga sig. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 24 september 2012 20:42

Frågade Linda om hon hade någon resväska som jag kunde få låna nu till helgen när jag ska till Polen med kören. Så jag var dit och kolla väskan och tyckte att den passa bra så jag fick låna den. :) Imorgon ska till stan på en ungdomsmässa så får väl se vad det är då. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 23 september 2012 22:10

Har inte alls gjort mycket idag. Det enda vettiga var väl när jag var iväg och tränade, det är ju så jäkla härligt man känner verkligen att kroppen mår bra av det. :) Annars idag har jag kollat Veronica Mars också var jag hem tilll mamma och pappa en sväng.


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 22 september 2012 21:26

Idag klev jag upp såg några avsnitt Veronica Mars och tog sedan en promenad hem till mamma och pappa. Haha, var så roligt när jag gick där efter vägen så stannade det en bil då var det en kille som pratade engelska och jag är hur dålig som helst på engelska. Han frågade vart vikbron var så visade åt vilket håll han skulle åka, hoppas han hittade iallafall. :) Vi fikade lite allihopa tillsammans och sedan tog jag och mamma och åkte över till stugan där vi skulle lämna några saker och sedan ta med lite hem därifrån.

   Mamma skjutsade hem mig och sedan var det dags för lite kvällsjobb, var inte alls nå sugen på det men är riktigt skönt nu när det är gjort. :)


Ha de fint! :)

:)

Av lifeonmars - 21 september 2012 22:18

Blev inge bloggning igår, har egentligen inget att blogga om så det är bara därför det inte kommit nånting annars försöker jag ju göra ett inlägg om dagen iallafall. :)

   Imorse var jag till Ånge för ett infomöte som af kallat mig till med Fokus. Visste redan innan mötet att jag inte vill jobba där för jag har provat att jobba som telefonförsäljare och det är verkligen inget för mig. Men man var ju tvungen att gå och det är ju ändå lite intressant att höra vad dom säger så det var ju inte helt onödigt att gå tycker jag. :)


Ha de fint! :)


Av lifeonmars - 19 september 2012 13:34

Här kommer videon till Stiftelsens nya låt. Så jävla bra är den! Lyssna och njut! ;)



Ha de fint! :)

Ovido - Quiz & Flashcards