Alla inlägg under juli 2010

Av lifeonmars - 18 juli 2010 20:22

Är så fruktransvärt irriterad på mina öron, jag hör ju inget. Har antagligen en vaxpropp så när jag badar så kommer det in vatten som fastnar och gör att jag hör typ ingenting men ska iallafall ta och göra nåt åt det och köpa nåt att spola ut öronen med.


Från en fjantsak över till ett verkligt problem.


Fick igår höra en hemsk sak som hänt. Det gör så fruktansvärt ont inombords att en sådan nära människa varit med om nåt så hemskt, och dessutom gått och burit på den hemligheten så länge.

Jag känner mig också som en så dålig vän för jag är så dålig på att komma med råd och tröstande ord. Jag är också så dålig att prata överhuvudtaget, även med mina få och alldeles underbara vänner, så jag berättar typ aldrig hur jag mår men det kan bero på för att jag inte riktigt vet hur jag själv mår. Också har jag så tråkigt liv att jag aldrig har nåt att berätta, (förstår inte att jag överhuvudtaget har några vänner!) måste nog ta mig i kragen snarast och göra något åt mitt liv för det här funkar verkligen inte! Jag kommer ju inte komma nån vart om jag fortsätter så här.


Jaja nog med dravel


Hade gött

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards