Alla inlägg under december 2010

Av lifeonmars - 4 december 2010 16:00

Hej och hå!


Blev aldrig att jag skrev nåt efter jag kom hem efter bowlingen förra veckan men det var trevligt iallfall. Fick några strike iallafall :p haha


Igår var jag iallafall på julbord med jobbet, showen var bra då artisterna både sjöng och dansade bra. Men kände mig lite ensam där då jag inte har nån speciell bra kontakt med nån där. Det var iallafall en tjej som tyckte jag såg ensam ut då typ alla vid mitt bord hade gått så hon frågade om jag ville komma och sitta med dom så det kändes lite bättre iallafall.


Blev nå så djävulskt arg också då jag skulle följa med några tjejer ut för dom skulle röka, då var det nåt jävla äckel som tog mig på arslet. Dum och trögtänkt som jag är blev jag bara så brydd så att det blev en arg blick han fick. Egentligen skulle han ha fått en jävla smäll på käften och blivit utslängd och nergrävd i nån jävla snödriva nånstans. Det som jag nästan stör mig mest på var att han sa "Men det var ju bara ett skämt", riktigt jävla dåligt skämt må jag säga. FY FAN!!


Nu har jag fått skrive av mig lite iallafall :)


Hade

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards