Alla inlägg under augusti 2012

Av lifeonmars - 31 augusti 2012 16:21

Idag har jag tvättat och städat hela dagen men nu är jag klar så det är skönt. Så nu är det rent och fint här hemma. :) Blev så glad igårkväll när Milla hörde av sig och ville äta middag i stan med mig ikväll. Vi ska träffas vid halv nio så får vi se vart vi äter, ska bli riktigt kul att träffa henne inte så ofta det blir av speciellt inte att träffa henne själv. Linda ska antagligen åka med mig ner till stan också för hon skulle träffa sina nya klasskamreter inför måndagen.


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 30 augusti 2012 20:59

Nickelback är ett av banden som jag gillar riktigt mycket! Lullaby är en riktigt bra låt av dom. Lyssna och njut! ;)



Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 30 augusti 2012 18:38

Ja, idag blev det en tur till ånge för att serva bilen. Medan jag väntade på att den skulle bli klar så passade jag på att gå in en sväng på Erikshjälpen där hittade jag ett par jeans som jag köpte. Sedan gick jag till Eklids där jag kollade vad dom hade för kameror men var väl inget särskilt jag fastna för. Gick sedan till systemet för skulle handla en sak åt mormor, blev lite till mig själv också så jag kan ha till helgen om det blir nånting då. :) Efter det gick jag in och satte mig på biblioteket och läste lite tills dom ringde och sa att bilen var klar. :) Japp, så nu är jag nästan pank efter att ha betalat för servicen. Det är dyrt att ha bil. ;)

    Jag åkte direkt hem till mamma och pappa när jag kom från Ånge så mamma skulle få mormors saker så hon kan åka in med det när hon far hem från jobbet imorron. Blev bjuden på gomiddag också! Älgstek, pärer och sås! MUMS! ;)

   Sedan for jag hem och då gick jag ner till tvättstugan och kollade om den var ledig och det var den så då sprang jag ner och stoppade in två maskiner. Har egentligen tid bokat i tvättstugan imorgon förmiddag men jag tänkte att jag kunde tvätta nån maskin nu när det ändå var ledigt så kanske jag inte behövver tvätta så länge imorron. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 29 augusti 2012 13:58

Ja, det blev jobb för mig några timmar imorse. Dom ringde vid 06.20 nånting och frågade om jag kunde jobba mellan 7-10, jag var ju så himla yrvaken så jag lät nog så här ungefär "ehh...jaa..jag måste tänka..ehh..jo, men det ska nog gå bra..". Haha, är ju inte så lätt när man nyss vaknat. Det tar sin lilla tid att komma fram till vilken dag det är och om man har någonting planerat. :) Det blev iallafall en timme extra ändå till 11 som jag fick jobba så jag skulle hinna med mig. :)

   Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, en promenad skulle väl inte sitta helt fel men jag väntar nog ändå till efter maten så tar jag promenaden till mamma och pappa och hälsar på dom. Jag vet att jag är hos dom väldigt ofta men det är inte så kul att sitta i lägenheten helt själv varje dag. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 28 augusti 2012 17:46

Idag beställde jag lite kläder från internet, jag brukar inte göra det men var bara lite baskläder som är nödvändig att ha inget märkvärdigt. :) Tog en promenad och sedan blev jag bjuden på mat hos mamma och pappa, innan maten hjälpte jag till lite genom att följa med brorsan att handla och panta flaskor.

   Nu sitter jag här och väntar på att få bege mig på lite kör. :)


Ha de fint! :)

Av lifeonmars - 28 augusti 2012 10:49

Underbart bra! Lyssna och njut! ;)



Ha de fint! :)



Av lifeonmars - 27 augusti 2012 15:36

Usch, vilket blåsigt väder det varit idag. Jag har inte ens vågat mig ut nånting än. :O Tänkte vänta tills jag gjort middag och ätit så efter det så blir det nog en promenad iallafall.

   Annars har det inte blivit mycket idag. Ringde och bokade tid för service till bilen så fick en tid på torsdag, så då blir det en tur till Ånge då får väl se om bilen blir klar samma dag eller om jag får vänta tills på fredagen att hämta den. :) 

    Jag har fått bra respons för sången i lördags så det är ju kul iallafall. Men tråkigt att man är så osäker och självkritisk att man inte riktigt tar in det, tycker fortfarande att jag är dålig! :(


Ha de fint! :)


Av lifeonmars - 26 augusti 2012 21:44

En av alla låtar som jag verkligen älskar! :) Lyssna och njut! ;)



Ha de fint! :)

Ovido - Quiz & Flashcards